Reklamační řád

Zakoupili jste zboží, na kterém se projevila vada? Připravili jsme pro Vás návod, jak postupovat v případě, že chcete reklamovat výrobek zakoupený v našem internetovém obchodě. Vaši reklamaci se pokusíme vyřídit v nejkratší možné době, nejpozději však do třiceti kalendářních dnů (od doručení reklamace), jak nám ukládá zákon.

Jak reklamovat?

Výrobek můžete zanést nebo zaslat na adresu reklamačního oddělení:

ARGUN s.r.o., reklamační oddělení, Jana Krušinky 1693/4, 500 02, Hradec Králové

U oprávněných reklamací pak za tyto služby neplatíte žádné poplatky.

Ve všech případech, prosím, přiložte doklad o koupi, záruční list (pokud byl součástí) a průvodní dopis s popisem závady. Nezapomeňte na Vaše kontaktní údaje!


Co s výrobky, které budou mít neodstranitelnou vadu?

Pokud bude reklamované zboží posouzeno reklamačním oddělením jako předmět s neodstranitelnou vadou, potom si sami můžete vybrat, zda budete požadovat vrácení zaplacené částky nebo si zboží vyměníte za nový či jiný výrobek. Reklamovaný předmět se stane zbožím s neodstranitelnou vadou i tehdy, uplyne-li 30 kalendářních dní od data, kdy byla Vaše reklamace doručena. A v takovém případě máte i stejná práva (výměna zboží, vrácení peněz).


Náklady spojené s reklamací?

Pokud reklamační oddělení uzná, že Vaše reklamace je oprávněná, nebo není možné zboží z důvodu neodstranitelné vady opravit, máte právo na náhradu nutných nákladů spojených s vyřízením reklamace. Jedná se především o poštovné za zaslání zboží k opravě do autorizovaného střediska. Na náhradu těchto výdajů však nemáte nárok v případě, že bude Vaše reklamace odmítnuta a považována za neoprávněnou.

Máte-li jakékoliv dotazy ohledně postupu při reklamaci nebo potřebujete zjistit, v jakém stavu se Vaše reklamace nachází, obraťte se prosím na naši zákaznickou linku 00420 734 806 254 nebo zašlete dotaz na adresu: e-shop@argun.cz

Rádi Vám poradíme!